Vidění
Quesada, pod tlakem najít nějakého podezřelého v případě vraždy Dory Langeové, varuje Harta a Cohlea, že by mohli být nahrazeni třemi detektivy z nové jednotky specializující se na okultní vraždy. Dvojice žádá o více času, aby se mohla vydat po stopě...