Zamčený pokoj
Ukrytý obrázek vyhořelého kostela zavádí Cohlea a Harta k pastorovi Joelovi Theriotovi, jehož farníci hovoří o jakémsi vysokém muži s jizvou, s nímž byla Dora Langeová spatřena. K výslechu je předveden sexuální delikvent, který odpovídá popisu.