Dlouhá jasná tma
Rok 2012. Dva bývalí partneři z oddělení vyšetřování vražd luisianské státní policie Martin Hart a Rustin Cohle jsou samostatně vyslýcháni dvěma vyšetřovateli. Ti se jich vyptávají na vraždu prostitutky Dory Langeové, k níž došlo před sedmnácti lety.