S hasákem v ruce
Clark povzbudí Lois, aby vyhledala pomoc, když si všimne, že je na pokraji zhroucení. Jonathan se mezitím ocitá v nebezpečné situaci. Nakonec Kyle přiměje Sarah, aby se zúčastnila konkurzu na školní muzikál.