Dědictví
Zatímco si Lois a Clark zvykají na nový život ve Smallville, učiní důležité rozhodnutí týkající se jednoho z jejich synů. Mezitím začíná narůstat napětí mezi Lois a Morganem Edgem. Nakonec Lana pozve rodinu Kentových na grilování.