Poslední synové Kryptonu
V akčním finále první série se naplní Supermanova nejhorší noční můra a Lois se střetne s Leslie Larrovou. Lana, Kyle a Sarah souhlasí, že zůstanou, aby pomohli generálu Laneovi.