Konec studu
Během rodinné snídaně se Clark podělí s Jordan a Jonathanem o část své kryptonské historie. Mezitím se Lois a Chrissy vydávají ve svém pátrání hlouběji, aby odhalily pravdu o Morganu Edgeovi.