Má matko, kdepak jsi?
Když se Kyle začne chovat podivně, Lana se obrátí na Lois a Clarka s prosbou o pomoc. Mezitím si Jonathan vážně promluví s Jordanem. Sarah obviní svou matku, že vždycky kryje jejího otce.