Scenáristé Robot Chicken se bavili na hodinách zdravovědy, ale když jste mimozemšťan, není to žádná legrace; parta z Kingdom Hearts najde další využití pro své klíče; Nerd má monstrózní noční můru o Zoufalých manželkách.