Naruto trénoval na Robot Chicken, scenáristé si myslí, že je připraven na zkoušku... nebo taky ne; Síla se vyvíjí v něco nového a smrtícího; Robot Chicken učí Martina Scorceseho pár věcí o filmové tvorbě.