V této animované komedii Archie čelí akčnímu návratu Josie a jejích kočiček z vesmíru do Riverdale. Poznejte původ Archieho Andrewse tak, jak ho umí podat jen autoři Robot Chicken! A těště se na pěknou řádku ztřeštěných vylomenin!