Robot Chicken seznamuje Velmu se zcela novými výhodami, které přináší členství ve Scoobyho partě; Care Bears se přátelí s dívkami po celém světě, když... však víte; Nerd zkoumá klady a zápory sexuality v seriálu The Sims.