Dave a Katie se dohadují o užitečnosti terapeutických sezení. Palek má obavy ze ztráty identity kvůli tomu, co prozradil Carolyn. A Nick tráví stále víc času s Jamie, jenže dívka mu nemůže říct to, co by rád slyšel.