Carolyn a Palek jsou výbojnější ve snažení, aby žena otěhotněla. May doporučí první krok k řešení intimních problémů Davea a Katie, a Jamie slavnostně slibuje, že dodrží celibát. Jenže se objeví Nick, jemuž se dá jen stěží odolat.