Už mě slyšíš?
Dívky už byly unavené z obtěžování ze strany "A", a tak se rozhodly skoncovat s anonymními e-maily a textovými zprávami tím, že zablokovaly žádosti od všech neznámých kontaktů. Ale jejich trápení tím zdaleka nekončí.