Prosím, až tu nebudu, mluvte o mně
Po dlouhém plánování nadešel čas Alisonina smutečního obřadu a dívky jsou připraveny se rozloučit. Když však přijede Alisonin bratr Jason, Spencer, Aria, Hanna a Emily zjistí, že loučení není to nejdůležitější.