Jak zabít dívku
"Minulost vás bude pronásledovat" - tato věta nebyla pro Ariu, Emily, Spencer a Hannu nikdy pravdivější. Zatímco se snaží uctít Alisoninu památku, čtyři kamarádky se potýkají s nevyřešenými problémy.