Sledge, Leckie a ostatní vojáci se navzdory vedru a nedostatku pitné vody pokusí zmocnit polního letiště na Peleliu, ale nepřítel je dobře opevněn. Leckie vidí, že jeho druhové ve zbrani jsou těžce raněni, ale pak je také postřelen a evakuován z ostrova.