Ihned po japonském útoku na Pearl Harbor se seržant námořní pěchoty John Basilone připravuje na to, že bude povolán do boje proti nepříteli kdesi v Pacifiku, zatímco nadějný novinář Robert Leckie se k námořní pěchotě přihlásí sám.