Leckie, jehož zranění se už zhojilo, opouští po japonské kapitulaci nemocnici a vrací se domů. Sledge míří zpět do Alabamy, aby se znovu setkal se svou rodinou i se Sidem Phillipsem. Lena navštíví Basiloneho doma a zažívá emotivní setkání s jeho rodinou.