Basilone, který křižuje celé Státy a prodává válečné dluhopisy, je stále populárnější. Sledge je přidělen k 5. pluku a na Pavuvu se nakrátko setkává s Phillipsem. Připojí se i Leckie. Sledge prožije svou první bojovou akci.