Mír v duši
Ruth je šťastná, že se jí ozvala sestra Sarah. David a Keith zjišťují, že vůbec není snadné vytvořit domov pro malého Anthonyho a jeho bratra Durrella. Nate přemítá o ztrátě své první lásky. Claire nachází dočasné řešení finančních problémů.