Texas versus Robert Durst
Dva roky poté, co bylo rozčtvrcené tělo Morrise Blacka vyplaveno na břeh v oblasti texaského města Galveston, stane Robert Durst před soudem s impozantním týmem právníků a brilantní strategií obhajoby.