Gangsterova dcera
Téměř dvacet let po zmizení jeho ženy se Robert Durst opět stává hlavní postavou novinových titulků poté, co je jeho dlouholetá důvěrnice Susan Bermanová - potenciální svědkyně v případu zmizení Kathie Durstové - zavražděna v Los Angeles.