Tělo v zátoce
Bizarní vražda spáchaná v roce 2001 v Texasu oživí zájem veřejnosti zaměřený na realitního magnáta Roberta Dursta, potomka miliardářské newyorské rodiny, kterého se filmař Andrew Jarecki rozhodl vyhledat a požádat o exkluzivní rozhovor mezi čtyřma očima.