Chudák bohatý chlapeček
Robert Durst v rozhovoru s Andrewem Jareckim vzpomíná na matčinu sebevraždu, jíž se stal ve svých sedmi letech svědkem. Svěřuje se také s manželskými útrapami, které předcházely zmizení jeho ženy Kathie v roce 1982.