Zlatá dívka
Pro rumunskou gymnastku Andreeu Răducanovou představuje ztráta zlaté olympijské medaile, kterou vybojovala v roce 2000 v Sydney, stále velké trauma. O patnáct let později se očima dospělého člověka snaží pochopit, co se tehdy vlastně stalo.