Cena zlata: Odhalení skandálu americké gymnastiky
Dokument o skandálu kolem sexuálního zneužívání, který v roce 2017 otřásl světem sportu. Film zkoumá, jak mohlo takové chování násilníkům jako je Larry Nassar, osteopat pracující pro olympijský tým amerických gymnastek, tolik let procházet.