Míra spotřeby
Princ čelí před olympiádou politickým problémům a požádá Wendy o pomoc. Scooter a Wags musí spolupracovat, aby pomohli přivést hry do města. Taylor usiluje o jedinečnou investici a Sackerová učiní důležité rozhodnutí.