Kanonáda
Prince přebudovává tým podle svých plánů, ale výsledky jsou smíšené. Chuck vede vzpouru proti místnímu obyvateli s modrou krví. Wags, Wendy a Taylor se snaží vyrovnat se svými novými rolemi.