U ledu
Po odchodu Axe a nástupu Michaela Prince musí Chuck vymyslet novou strategii, která bude ambicióznější a důmyslnější než dříve. Všichni hráči musí zdokonalit své zbraně a hledat nová spojenectví, aby přežili.