Prince se vzpamatovává ze skandálu a Axe se snaží svůj útok posunout na další úroveň, čímž se do křížové palby dostává Taylorova firma. Chuck se vyrovnává se smrtelností svého otce a Wendy se obává, že Tannerovi začínají docházet peníze.