Axe má vítězství své banky na dohled a chce si zajistit své vklady tím, že okrade Prince. Chuck, Prince a Sacker se potýkají s důsledky svého plánu. Taylor má v úmyslu získat starého nepřítele na svou stranu. Wags se připravuje na velký den.