Axe nechá Wagse slídit v Princově soukromí a objeví slabinu, která by mohla zhatit jeho cíle. Návštěva v Axe Cap způsobí rozkol mezi Wendy a Tannerem. Chuck hledá alternativní způsoby, jak zachránit svého otce.