Zaměstnanci společnosti Axe Cap se vrátí do kanceláře a Axe učiní překvapivé prohlášení. Wendyin rozvod se zkomplikuje, když Chuck provede audit účetnictví v Mase Carb. Axe zavolá nečekanému spojenci, aby získal informace o Chuckovi.