Bojová noc
Axe pomáhá Rebecce s obchodním projektem. Chuck se utká s generálním prokurátorem Jockem Jeffcoatem. Taylor se pustí do veřejného boje proti Axeovi. Wendy utrpí ztrátu, která by mohla ohrozit její kariéru.