Maximální rekreační hloubka
Axe odhalí past, kterou na něj Taylor nastražil. Chuck a Wendy se snaží vyřešit své manželské problémy. Wendy obnoví nepravděpodobné přátelství. Taylor se pouští do nového podnikatelského záměru. Connerty vymyslí plán, jak to na Chucka hodit.