Město kuřat
Axe musí zasáhnout, když se tip od Dollar Billa zvrtne. Chuckovy kariérní ambice jsou ohroženy. Wendy a Axe vymyslí plán, jak Taylor překazit podnikání. Taylor navštíví důležitý host.