Burito
Grizz má rád burrita. A moc. Když v restauraci vyrobí burrito v medvědí velikosti, Grizz se neodváží ono umělecké dílo sníst. Buritto nosí všude s sebou a učiní z něj stále víc páchnoucí součást svého života.