Panda pšíká
Pandové umí k zulíbání, i nebezpečně kýchat. A náš Panda není výjimka. Když se z videa s jeho pšíknutím stane virální hit a z Pandy miláček internetu, NomNom cítí potřebu hájit "svůj trůn."