Virální video
Medvědi si myslí, že vědí, jak se stát video hvězdami na internetu. Jenže skutečná hvězda, koala Nom-Nom, to vidí jinak. Grizz se Nom-Nomovi vloupá do limuzíny, aby ho přesvědčil o potenciálu sebe a svých bráchů.