Hibernace
Medvědi jsou zvyklí na život ve městě, a tak nevědí, co je to hibernace, dokud jim to Chloe nevysvětlí. Grizzovi se velmi zamlouvá představa, že se má ohromně nacpat a pak dlouho spát, ale je z toho nakonec tak rozrušený, že nedokáže usnout.