Video rande
Panda se spoléhá na internetové seznamky, a když mu jedna nabídne možnost poznat sympatickou Francouzku, Panda kývne na video rande. S brášky to pak zaonačí tak, aby se ukázal v tom nejlepším, až přehnaně nejlepším světle.