Kvalitní čas s rodinou
Vyvolené rodiny se sejdou na Den díkůvzdání. Návštěva přivede Finley na pokraj zhroucení. Sophie dospěje k zajímavému poznání a Maribel plánuje velké gesto pro Micaha. Dani a Dre se nečekaně sblíží. Shane a Angie se společně přihlásí jako dobrovolníci.