Vloni
Bette a Tina se snaží sladit svou minulost s budoucností, protože Angie nastupuje na univerzitu. Shane si zvyká na život v pohodlí domova. Alice přemýšlí, co chce od své nové lásky. Finley se vrací z rehabilitace.