Doprava v Los Angeles
Bette a Shane se spolu s Tinou a Tess otevírají novým možnostem. V Alicině milostném životě to zajiskří, zatímco Angie si léčí zlomené srdce novou láskou. Finley bojuje o náklonnost Maribel a Dani upozaďuje své city ke Gigi.