Krabičky
Alice přemýšlí, zda by někdo z její minulosti mohl být "ten pravý". Dani se snaží skrývat své city a udržet s Drem profesionální vztahy. Angie čelí drsné pravdě, aby se s Hendrixem pohnula dál.