Vědomostní soutěž
Alice se s pomocí Margaret Cho chopí jedinečné příležitosti. Dani se stará o Gigi, dokud je staré problémy nerozdělí. Shane bojuje o Tessinu pozornost. Finley a Carrie učiní důležitá rozhodnutí a Angie učiní znepokojivý objev.