Žeň
Nicky musí odsunout záležitosti s Bo na druhou kolej. Přemýšlí, jak pomoci Pei-Ling. Sebastian vyjádří před Mei-Li své obavy z toho, že společnost má nad restaurací stále větší kontrolu.