Záchrana
Nicky, Henry, Ryan a Pei-Ling se snaží rozluštit podivné informace, které získali o Xiao. Althea a Dennis pomáhají sestře poté, co se dozví, že z jejich rodinného charitativního fondu zmizely peníze.